Een aantal ringetjes gekocht, 1 helaas te groot, maar die heb ik aan mijn moeder gegeven. Zelf natuurlijk ook nog een paar besteld, beide van staal en in de kleur goud. Super blij mee!! Super minimalistisch, precies wat ik zocht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Danique
- Loes
Superservice!
Hoe zou je Charmin's Ringen beoordelen?
- Nathannia
Heel blij met de mooie ring en leuk verpakt
- Marjolijn
Mooie fijne ringetjes met échte stenen!
- Marjan
Wij kochten een goud stalen kinderring als kado voor mijn dochter. De ring is van mooie kwaliteit, fijn maar stevig en mooi afgewerkt. De levering was per post en binnen de aangegeven termijn. Heel tevreden mee!
- Christian
Ringen waren een week zoek bij PostNL en Charmin reageerde niet op 3 emails. Ringen zijn ondertussen retour. Na 1.5 week nog geen geld retour.