Geen verzendkosten!! Heel snel geleverd en het was allemaal mooi ingepakt met een leuk kaartje en cadeautje erbij!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Judith
- Therese
Snelle levering en mooi verpakt. Leuke extra attentie
Hoe zou je Charmin's Ringen beoordelen?
- Pascalle
Leuke site en prima service. Mooi verpakt met persoonlijke groet van Bibi! Heel lief;)
- Maaike
Heel leuk de kado service, maar de ring is vervolgens naar mijn adres verzonden ipv het adres van mijn vriendin, wat ik ook opgegeven had. Contact opgenomen met de klantenservice en ik zou iets terug horen over een tegemoetkoming. Ik heb immers zelf het kado weer verzonden naar het adres van mijn vriendin. Een week later nog steeds niets gehoord. Mooie ringen maar tot op heden een slechte service!
- Mariska
Makkelijk te bestellen en snel geleverd
- Olisya
Ik heb twee armbandjes gekocht en een ring. Armbandjes zijn super gaaf en de ring is zo mooi. Alleen hij staat mij niet ik heb korte vingers voor