Bestelling was heel snel in huis. Ringen zijn echt super mooi!! Eigenlijk mooier als ik gedacht had. Meteen een 2e bestelling gedaan....en nu na een week de 3e....al veel complimenten gehad!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- suzan
- Sacche Schoemaker
Ik ben heel blij met mijn Charmins Ring...zo leuk, dat ik denk dat ik nog een ga bestellen. Groetjes, Sacche
Hoe zou je Charmin's Ringen beoordelen?
- Ruth
Snelle levering. Leuk ingepakt!! Top
- Amber
Ringetjes zijn super mooi en leuk verpakt bij levering. Zelfs een extra cadeautje in de verpakking toegevoegd.
- J.
Ring is goed, alléén het steentje zit er scheef in. Maar dat is niet zo’n probleem.
- Jennie
Snelle levering, leuk ingepakt. Met een persoonlijke boodschap. Echt een cadeautje.