Ik had twee armbandjes bestelt en ik heb de bestelling snel ontvangen. Het pakketje was leuk ingepakt en de armbandje zijn top voor de prijs. Ik heb ze tot nu toe elke dag gedragen en ze zijn goed van kwaliteit. Ik heb er zelfs een gratis armbandje bij ontvangen. Super tevreden dus
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maryse
- Willemijn
Dus heb net gister de ringen geretourneerd voor een maat groter, was geen probleem, dus fijne service, prettig contact
Hoe zou je Charmin's Ringen beoordelen?
- Farunya
Ik heb een aantal bestellingen geplaatst en ben zeer tevreden over zowel de producten als de klantvriendelijke service. Bestellingen worden met zorg ingepakt, er zit een extra cadeautje bij en er wordt snel en positief gereageerd op vragen/verzoeken. Absolute aanrader en ik ga zeker nog een keer bestellen. Dank!
- sabine
Super mooie stylevolle En betaalbare ringetjes! Heb er inmiddels 9 aangeschaft!!
- Irene
Snelle bezorging. Netjes ingepakt. Nog een kadootje er bij.
- Joelle
Goede kwaliteit, goede prijs, goede service