De manden zijn prima, we hadden er al drie en hadden er nog drie bij nodig voor het beeld in een kast. Op de website stonden nog 3 manden beschikbaar, maar na betalen werd contact opgenomen dat jullie nog maar 2 manden beschikbaar hadden. De mevrouw aan de lijn kon daar niks aan doen, maar intern was het een zeer slechte zaak voor wat betreft de warehousing en systeembeheer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ton de Kraay
- Anna
Precies gekregen wat ik verwachtte, snelle levering.
Hoe zou je BeterLeven.net beoordelen?
- Ingeline
Zocht een kado voor een huwelijk. Vrolijker en gebruiksvriendelijk kan het niet! Vlotte bezorging.
- Nicolette Bruinsma
Snel verzonden en keurig verpakt.
- Melissa Morzik
Snelle levering
- Debby van Oldenbarneveld
Super snel geleverd. Mooi product