Mijn pakje is nog niet aangekomen wat vervelend is ivm kraam visite zonder kado. Inmiddels is het aangekomen en ben ik blij dat ik alsnog mijn kraam kado kan geven de eerst volgende keer als ik er weer heen ga.Bedankt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- l Denekamp
- Corinna de Regt
Prachtig ingepakt en goede service!
Hoe zou je de Seizoenstafel beoordelen?
- Luce
Tevreden over de aankoop en prettige communicatie..snelle levering!
- S2
Prachtige kaarten, levering duurt wat lang en is wat kwetsbaar.
- Nelly Demmer
Mooie dingen en snelle bezorging
- Amanda
Snelle verzending, goed verpakt, nog een extraatje erbij, zeer vriendelijk en betrouwbaar