Wij zijn ontzettend blij met het ontwerp van het geboortekaartje met uitnodiging voor een kraamfeest. Persoonlijk contact, snelle services én veel ruimte voor eigen inbreng. Zeer tevreden! :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lieke
- Cariene Bussink
Joyce heeft de geboortekaart gemaakt van onze zoon. We zijn hier super blij mee en krijgen ook veel positieve reacties over de kaart. De communicatie, bezorging van de proefdruk en de levering is erg prettig en alles is mogelijk in overleg.
Hoe zou je De Kaarten Kiosk beoordelen?
- Marlies Eeftink
Joice heeft in februari ons geboorte kaartje mogen maken voor ons zoontje. Dit heeft ze helemaal gemaakt naar onze wensen en stijl. Zelf mocht ze hier haar inspiratie aan toevoegen waardoor die nog leuker geworden is. De communicatie onderling hebben wij als zeer prettig ervaren, de service en levering waren ook erg snel. Zeker een aanrader om hier je geboorte kaartjes of andere kaarten te bestellen.
- Marieke
Super leuke kaarten en super snelle service!
- Moniek
Joice heeft voor ons een geboortekaartje ontworpen. Na twee a drie keer overleggen kwam er al een ontzettend mooi voorstel uitrollen. Nadat we samen de puntjes op de i hadden gezet waren we super tevreden met het resultaat. Het contact was erg prettig en de kaart werd meteen afgeleverd zoals besproken en verwacht (comform proefdruk).
- Marjolein
Samen met Joice hebben we onze trouwkaarten ontworpen! Van “save the date” tot de kaarten voor de kinderreceptie. Ze is een vakvrouw die goed luistert naar je wensen en alles is in overleg mogelijk. Ze denkt graag met je mee! Wil je een persoonlijke kaartje ontwerpen, dan raden wij Dekaartenkiosk zeker aan! Dankjewel Joice!