Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Lotus Diffusers heeft 199 5 ster reviews 199
Lotus Diffusers heeft 2 4 ster reviews 2
Lotus Diffusers heeft 0 3 ster reviews 0
Lotus Diffusers heeft 0 2 ster reviews 0
Lotus Diffusers heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sammy

    Tot nu toe heb ik er alleen nog maar besteld, maar dat maakt de ervaring niet minder leuk. Ze hebben zoveel aandacht besteed aan de pakketjes, het was echt een feestje om uit te pakken. Ze stoppen echt heel veel aandacht en liefde in hun bestellingen. Ik kom daarom snel eens in de winkel langs!

  2. Nicole Hurrelbrinck-van Hal

    Hele fijne producten voor een leuke prijs. Bij vragen word je snel en goed geholpen. Als je bestelling binnenkomt dan is het 1 groot feest om uit te pakken. Ook hier word veel aandacht aan besteed. Klant is koning is bij Lotus-diffusers.

  3. Hoe zou je Lotus Diffusers beoordelen?

  4. Miranda

    Zo verast toen ik mn pakketje thuis kreeg gestuurd Een kadotje opzich met zoveel liefde ingepakt Helemaal blij met de olieen en de tips die ik kreeg toen ik een vraag stelde

  5. Amanda

    Wat een feestje om zo’n mooi pakketje te mogen uitpakken. Met zorg en snel verzonden. Zaten super leuke cadeautjes in het pakket. Onze dochter gebruikt de meegestuurde edelsteen als wenssteen. Over de diffuser ben ik meer dan tevreden. Hij werkt goed en staat prachtig in ons interieur. Heel erg blij mee 👍🏻🤩

  6. Chantal

    Ik ken Caro al vanaf het begin van Lotus Diffusers en sindsdien bestel ik al mijn olietjes en diffusers bij haar en haar team. Elke keer weer word ik heel blij van de zorg en liefde, waarmee ieder product (van steentje tot olie tot diffuser) wordt ingepakt. Daarnaast is de service ook echt 5 sterren waard!

  7. Karen

    Het was de eerste keer dat ik bestelde bij Lotus Diffusers. Het pakket werd direct de volgende werkdag verzonden. En wat heb ik genoten van het openmaken van dit pakketje. Een echt genietmomentje voor mezelf met zulke leuke en lieve cadeautjes. En allemaal zo mooi verpakt! Ik werd zo blij van dit doosje vol warmte en liefde. Dankjewel en zeer zeker tot de volgende keer!