Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Lavendelplantje.nl heeft 62 5 ster reviews 62
Lavendelplantje.nl heeft 3 4 ster reviews 3
Lavendelplantje.nl heeft 1 3 ster reviews 1
Lavendelplantje.nl heeft 1 2 ster reviews 1
Lavendelplantje.nl heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anneke Dulfer

    Bestelling incorrect. Reactie: medewerker afwezig en verder niks!

    Reageer
  2. Suzan van der Ent

    Levertijd was snel en m'n bestelling precies naar verwachting, een tevreden klant dus!

  3. Hoe zou je Lavendelplantje.nl beoordelen?

  4. Jantine Vos

    Zo snel en zo lekker!

  5. linda van der plas

    Top geleverd, fijne service.

  6. roger dermul

    mooi plantjes en verzorgd zeer goed verpak en vlug bestelling aan gekomen het kan niet beter

  7. Marcella

    Ik had 7 lavendel plantjes besteld en 2 geurzakjes. De boel kwam binnen in een doos vol stro, dus dat was een puinhoop na het uitpakken. 2 Van de plantjes waren helemaal geel en de rest zag er armetierig uit met veel dode takjes en blaadjes en geen bloemen. Toen ik mijn beklag erover deed, kreeg ik te horen dat er roest in het grondwater zat en dat de kleur zou weer bijtrekken, nou niet dus. En ook dat de planten gesnoeid waren en dat ik de dode bloemen eruit moest knippen, (dat werd lastig, er zat nl geen 1 dode bloem in!) Dat zou de plant stimuleren om nieuwe bloemen aan te maken. Van alle 7 planten zijn er ondertussen 3 dood, 3 groeien niet en er is maar 1 die het wel groeit. Ook de geurzakjes waren slecht, Ik heb ze in de kast gehangen, binnen een paar dagen rook het nergens meer naar. Toen ik vervolgens weer via whatsapp vertelde hoe ontevreden ik was en dat ik geen planten meer online zou kopen, werd ik verder genegeerd. Geen excuus, niks. Ook plaatsen ze geen negatieve recensies bij hun producten, waardoor het lijkt of alles prima is. Dit is dus niet het geval. Niet kopen daar dus.