We kregen voor € 1.065,- een uiterst oude en verroeste afvalcontainer van 20 kuub geleverd (overigens wel door een aardige chauffeur) met gaten/scheuren er in en deuren die ook nog eens niet goed dicht konden waardoor glas enz. in het weiland terecht kwam waar de container geplaatst was. Dit i.p.v. de mooie oranje containers zoals die op de website staan. Toen ik dat meldde moest ik maar wat over de gaten/scheuren heen leggen...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Evert
- HR Shirpenjeh
Heel vriendelijke man en uitstekende service. Ondanks verschillende obstakels heeft hij alles gedaan om het zand zo dicht mogelijk bij onze achtertuin te krijgen. Erg tevreden, bedankt!
Hoe zou je BM Containers beoordelen?
- Joko K
Prima geregeld. Netjes geleverd, in overleg geplaatst. En ook weer opgehaald.
- Marion van Bennekom
Super fijn en snel!
- Wouter Clevers
Hele degelijke service met vrolijke, vriendelijke chauffeurs
- DvdK
Snel, netjes op tijd en keurig in overleg geplaatst!