De levering duurde iets langer dan verwacht, maar de service was uitstekend. Ik ben erg tevreden met mijn product en de manier waarop ik geholpen ben.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Raffa
- Job
Erg tevreden met de service, en mijn bestelling!
Hoe zou je Eminents-Wonen beoordelen?
- Arina
Ik kan geen contact krijgen, en op mijn mails krijg ik geen enkele reaktie !
- Gerrits
Beeldje besteld op 14 januari jl. Zou binnen 2 werkdagen geleverd moeten zijn. Tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Ik heb verschillende keren al gebeld en voicemail ingesproken. Ze bellen niet terug en nog steeds niets ontvangen. Kan er met mijn verstand niet bij dat zo’n webwinkel nog mag blijven bestaan.
- Monique
Heb een hondenjasje besteld.. moest erg lang wachten tot het binnen kwam.. vlgs mij komt het uit china ! Ik heb het later retour gestuurd. Kreeg geen bevestigings mail. Na meerdere mailtjes kreeg ik eindelijk bericht dat ze het hadden ontvangen. Zou binnen 1 a 2 dgn mijn geld terug krijgen dat heeft na meerdere mailtjes ook 9 dgn geduurd. Ik bestel hier nooit weer !! Echt slecht .
- Roosje
Heb meerdere keren aangegeven de bestelling te willen annuleren maar heb nooit reactie gekregen op mijn mail helaas niet voor herhaling vatbaar