Leveringstermijn mooi gerespecteerd. Bedankt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dirk Van Roy
- Agnes De Beuf
Na 10 dagen nog niets ontvangen. Bestelling geplaatst en betaald 2mei. 14 mei nog niets gekregen
Hoe zou je Meubelbeslagshop.nl beoordelen?
- Peter-Jan
Bestelling aangekomen, alleen helaas niet compleet. In eerste instantie geen reactie op de mail en ook niet telefonisch bereikbaar. Via het zusterbedrijf uiteindelijk wel netjes geholpen. En alle spullen netjes als nog gekregen. Uiteindelijk is het dus netjes opgelost maar heb even geduld als het een keertje niet goed gaat.
- Rens van den Eijnden
goed geholpen en snel geleverd
- Jan Pit
Snelle levering en goede kwaliteit
- F. J. Borgman
Juiste beslag en snel geleverd voor een goede prijs