Super leuke winkel, gezellige en goede service, mooie hebbedingetjes, en kleding merken die ik heel tof vind, dus ga vooral zo door 🫶!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lee van Zunderd
- Lizette Franken
Mooie prijzen en goede service. Kadootjes worden altijd heel leuk ingepakt.
Hoe zou je Looyz beoordelen?
- Jennifer
Snel geregeld. De volgende dag lag het pakket al mooi ingepakt voor mij klaar!
- Ingrid
Altijd vriendelijk, behulpzaam en leuke kleding.
- Elise
Mooie kleding en vriendelijke dames
- Lee van Zunderd
Mooie kleding, Mooie merken, en je wordt heel goed geholpen