Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
De Dondersteen spellenspeciaalzaak heeft 353 5 ster reviews 353
De Dondersteen spellenspeciaalzaak heeft 4 4 ster reviews 4
De Dondersteen spellenspeciaalzaak heeft 2 3 ster reviews 2
De Dondersteen spellenspeciaalzaak heeft 2 2 ster reviews 2
De Dondersteen spellenspeciaalzaak heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Landa

    Fijne winkel, super service, leuke sfeer.

    Reageer
  2. Martijn R

    Leuke originele spellen als verjaardagscadeau voor mijn zussen (en voor mij ;-)), mooie houten puzzels voor mijn moeder. Fijne zaak.

  3. Hoe zou je De Dondersteen spellenspeciaalzaak beoordelen?

  4. Marina

    Persoonlijke vriendelijke hulp! Samen met de kinderen geweldig geholpen bij het uitzoeken van een leuk gezinsspel. Ze nemen echt de tijd om wat leuks te vinden wat past, en nemen zelfs nog de tijd om alles uit te leggen! Echt super geholpen.

  5. Mette

    Erg leuke en gezellige winkel met natuurlijk hele leuke items! Geen keten of massaproductie, maar zorgvuldig uitgekozen spellen, boeken en mooi speelgoed. Hebben een hart voor de stad en hun (altijd vriendelijke en behulpzame) medewerkers. Ik kom er meermalen per jaar en zodra ik er een cadeautje kan halen doe ik dit graag!

  6. Jojanneke Hollander

    De allerleukste winkel van Hengelo. Of je nu op zoek bent naar een mooi spel, een goed kinderboek of speelgoed, de Dondersteen heeft een professioneel uitgezochte collectie en kundig personeel die altijd bereid is je te helpen. Goede sfeer, fijne themamiddagen en altijd mogelijkheid de spellen live te testen.

  7. Judith

    Fantastische winkel; enthousiast, betrokken, gedreven, eerlijk en oprecht, hoge service (in de fysieke winkel kun je spellen uitproberen), breed assortiment en ga zo maar door! Heb je de mogelijkheid, ga er zeker naar toe om dit te ervaren, maar pas op.... dan wil je vaker 😉 Ga zo door!!!!