Prima service. Bureau is wel wat wiebelig in de hoogste stand waardoor het scherm ook wiebelt tijdens het typen. Dat is nogal onrustig.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kees
- Somaieh Zorae
Fast delivery, great quality
Hoe zou je Stabureaus.nl beoordelen?
- Yvonne Buurstra
Keurig bureau en goede service! 👌
- Judith Janssen
Goede prijs en mooi bureau!
- Jan Van den Herik
Snelle levering redelijk makkelijk in elkaar te komen
- Serena
Ik ben heel erg blij met mijn bureau! Het was makkelijk in elkaar te zetten, als je het eenmaal doorheb. 1 kant van mijn bureaublad laat los omdat de gaten te groot zijn voor de schroeven, terwijl de andere kant perfect vast zit. Een melding hiervan maken lijkt me nutteloos omdat ik zoiets zwaars niet kan retourneren. Verder vind ik mijn bureau heel erg mooi, vind ik het fijn dat je in termijnen kan betalen en dat je zelf de maten kan doorgeven als je maar een kleine ruimte hebt. Ik ben erg blij en kan niet wachten om mijn bureau in te richten tot een echte set-up.