de levering was zeer correct en prima verpakt om beschadiging te voorkomen. helaas werkt 1 functie niet. heb ik al contact over gehad. Echter nog geen uitsluitsel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Q. de Veer
- Werner
Wij zijn blij met onze aankoop, echter de lampen moeten zelf afgemonteerd worden waarbij de gebruiksaanwijzing wel te wensen overlaat! Deze mag in woord en tekening wel duidelijker zijn.
Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?
- C
Goede informatie vooraf, netjes en op tijd geleverd. Keurig verpakt en hangt mooi. Klasse!
- Sander
Bij de Lampfabriek heb ik twee retro hanglampen met glas besteld. Aanvankelijk was er slechts 1 lamp geleverd, na een mail werd dit meteen in orde gemaakt en toegezonden. Ook stond er als fitting een E27 maar de lampen hebben een G9, al zie ik wel dat dit inmiddels op de site juist is aangepast. Ondanks de problemen ben ik tevreden met hoe het opgelost is en ook ben ik al met al erg tevreden over de kleur en het uiterlijk van de lampen, zou ze zeker aan mensen aanraden.
- EBV
Mooie lampen, snelle levering. Het is wel ze dat je extra moet betalen (buiten de verzendkosten) als je een lamp terug wil sturen.
- Helma
Ik heb nu nog een aanvulling van onderstaand review De eigenaar heeft mij de lamp gratis aangeboden indien ik de review weg zou halen. Dit zegt genoeg! ,klantenservice was zeker niet goed, communicatie alleen per mail, waarbij elke mail begint met sorry of vervelend voor u, waardoor de indruk ontstaat dat het niet door een lijflijke persoon wordt afgehandeld. Slechte antwoorden op vragen erg ongewis alles . telefonisch niet bereikbaar Lampje uiteindelijk wel gekregen nadat ze eerst een verkeerde sturen Voor mij in ieder geval nooit weer de lampfabriek