Natasja
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Mr. & Mrs. Green, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Zeer goed!!!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Zeer goed!!!
Geweldig product en geweldige service!
Mijn product kwam in een noppenenvelop binnen en is half in de brievenbus gepropt. Iedereeen kon deze uit de bys halen. De envelop zag er goedkoop uit. Zeker voor een kostbaar product zou het in een doosje gedaan mogen worden. De verpakking viel mij dus tegen. Nu het product nog uitproberen.
Goede webshop! Snelle levering
Prima
Goede, snelle levering. Topbedrijf! Mooie, goede producten!