Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en vind dit wel heel erg jammer! Grappig dat er gereageerd wordt dat er al 2 keer iemand aan de deur is geweest. Krijg juist een mail van de vervoerder dat het product niet geleverd is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemiek Teunis
- MS
Product op 17-03-2024 besteld en pas op 25-03-2024 ontvangen. Dat komt tegenwoordig bijna niet meer voor. Update 25-03-2024 om 13:10u. Reactie van mr. & mrs green is onjuist. Track en trace laat namelijk zien dat ze niet meerdere malen zijn langs geweest. Jammer maar door zo'n reactie een ster eraf.
Hoe zou je Mr. & Mrs. Green beoordelen?
- Anoniem
Dit keer liet de bestelling helaas wat langer op zich wachten. Persoonlijk verwacht ik bij online bestellingen dat dit binnen 1 of 2 werkdagen verwerkt wordt. In dit geval was dit pas na 5 werkdagen. Na een mail van mij is dit wel snel opgepakt met keurige communicatie. Hoe dan ook dit keer een onvoldoende qua doorlooptijd
- Marriëtta Van den Oetelaar
Goeie service alles netjes en snel opgelost Product ben ik net mee begonnen maar de zin in zoetigheid is al afgenomen.
- Jada
Makkelijk besteld,snelle levering en na korte tijd al resultaat te zien.
- Mandy Elsing
Super snel verzonden, over de producten kan ik nog niets zeggen. ik ben net begonnen