Ik had pillen besteld met curcuma en orthosiphon. Maar ze stuurde met paardebloem en orthosiphon. Zeggen is het zelfde maar deze pillen wou ik niet. Gemaild om terug te sturen. Retour. Wordt er gezegd dat ik het zelf moet betalen. Dat vind ik raar en zeker niet klantvriendelijk. Ik wil gewoon wat ik bestel. En niet dat iemand voor mijn de beslissing neemt en andere pillen toestuurd. Ik heb gemaild met dit verhaal. En wacht nu op antwoord Gr Paula van Oldenmark
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paula Yıldız
- Anita Rothert
Altijd snelle levering en top producten!
Hoe zou je Mr. & Mrs. Green beoordelen?
- Danielle
Fijne en goede producten!
- Maurice Van der schans
Snel geleverd en vooralsnog prima product!
- Najlae
Het mag wel verpakt worden in een mooi doosje in plaats van een envelopje.
- Selma
Prima snelle service, levering was heel snel en goede mail communicatie. Producten zijn goed, deze zijn me aangeraden door orthomoleculair therapeut.