Ik zou de cosmeticaproducten niet zo snel opnieuw kopen. Op 23-09-2023 een serum en bodywash ontvangen met houdbaarheid 11-2023 (serum - wat meer een crème is) en 12-2023 (bodywash). Volgens de vriendelijke klantenservice is dit "normaal" en kan het geen kwaad om het na die datum te blijven gebruiken zolang de geur in orde blijft. Dit risico ga ik natuurlijk niet nemen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Theresa
- van Burk
snelle levering...
Hoe zou je Mr. & Mrs. Green beoordelen?
- Ikram M’Rabti
Goede producten
- Tonny Coopman
Na een week nog stt
- Mireille Mambu
levering heel snel, min puntje maar eventueel eigen voorkeur verpakking kon iets beter, tenslotte mooie product, mooi bottel maar gewoon ordinair envelop, waarom niet in een verpakkingsdoos. Altijd iets meer luxe. Producten heel gemakkelijk in te nemen, smaak en reukloos dat is top.
- Diane Guyt
Snelle levering