Prima prijs en eenvoudig te plaatsen wel met 3 man de ramen zijn zwaar natuurlijk, waarom 4 sterren ik vind het Arbo technisch niet verantwoord dat de bezorger alleen is en niet elke klant kan helpen tillen , ja je hebt al extra man nodig bij het plaatsen maar dat kan je dan plannen met de mensen die je hebt je hebt die niet altijd bij het bezorgen gelijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angela Akkerman
- Gerjan
Gewoon goed zoals men verwachten kan, bestellen en wachten tot het geleverd word. Installatie ging goed, goed lezen en je fiets um zo in elkaar
Hoe zou je Glazenschuifwandxl.nl beoordelen?
- Jeannette Borst
Mooi geleverd Echt blij mee
- Will Heijden
goed al een moeilijk te bell
- Martin Jansen
Prima service, keurig op tijd, vriendelijke chauffeur, flexibel met wijzigingen.
- Paul Spapen
Top prijzen en goede kwaliteit