Ik heb een bestelling gedaan, daarna bevestiging en factuur ontvangen. Nog geen 3 uur later krijg ik een mail met een terugbetaling, terwijl ik geen annulering heb gedaan van de order. Gemaild en meerdere keren gebeld, voicemail ingesproken, geen reactie. Ik heb dus nog altijd geen idee wat de status is van mijn bestelling en of ik hem überhaupt ga krijgen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Renée Bergsma
- Claudia Bogaerts
Heerlijke chocolade pasta zoals vroeger
Hoe zou je Twist Geschenken beoordelen?
- Paul Flentge
Snelle levering ondanks vakantieperiode en prima verpakking.
- Froukje De kroon
Super fijne communicatie en alles super leuk en netjes verpakt 😃
- Wendy
Mijn bestelling is na een week niet bezorgd, krijg in eerste instantie ook geen reactie via de mail of telefoon. Nu wel contact gehad en het pakketje is opnieuw verzonden, hopelijk gaat het nu wel goed bij DHL. Ik ben fijn geholpen door Albertina
- Anita
Geweldige service!