Vaker besteld bij o my baby. Goede service en goede kwaliteit. Pakketje was kwijtgeraakt door postnl waarbij de eigenaresse opnieuw mijn bestelling heeft gemaakt zonder kosten! Super lief! En heb een hele fijne communicatie ervaren. Zodra er weer nieuwe babytje’s zijn zal ik zeker weer bestellen💕🙏🏻
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cigdem Aslan
- Nientje Bulo
Ik ben erg tevreden met de service van omybaby. De speenkoord was mooi en kwalitatief goed. De dame die mij heeft geholpen was heel vriendelijk. De bestelliing werd snel geleverd. Ik raad omybaby aan!
Hoe zou je Kleine Kriebels Babyshop beoordelen?
- J.M. van Duijn sr
Het is zoals je het op de website ziet..Prima
- Burcu
Ik bestel hier regelmatig en ben altijd goed geholpen, geweldige service! Ik vind het een goed bedrijf!