Ik ben via internet in contact gekomen met MAKU Interior en na het lezen van de goede reviews heb ik Mandy Kuipers benaderd. In het begin was een online interieurontwerp even wennen, maar het werkte juist heel prettig. Mandy luistert goed, denkt mee en vertaalt wensen naar een prachtig wow-ontwerp. Aanpassingen worden snel en zorgvuldig gedaan. De communicatie is duidelijk en ze reageert snel. Het eindresultaat is echt top. Mandy, bedankt voor je mooie ontwerp en fijne samenwerking!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sroed
- Wauw factor en creatief
Wij zijn heel blij met het ontwerp van Mandy. We hebben een ontwerp laten maken voor de zolder. De indeling was erg verassend en had echt een wauw factor. Wij zijn erg blij dat we Mandy hebben ingeschakeld.
Hoe zou je MAKU Interior beoordelen?
- Ceylan
Mandy is echt een super leuke en stijlvolle jonge dame! Ze luistert heel goed naar je wensen, denkt met je mee en neemt alle tijd voor je. Haar geduld en professionele aanpak zorgen ervoor dat je samen tot de allerbeste keuze komt. Ik ben zó benieuwd om het eindresultaat straks daadwerkelijk te mogen maken/zien – ik heb er alle vertrouwen in dat het prachtig wordt!
- Enita
Wat hebben wij een fijne ervaring gehad met Mandy! Er wordt echt geluisterd naar je wensen en meerdere malen naar je mening gevraagd om tot een perfect eindresultaat te komen. Daarnaast was het enorm fijn dat er korte lijntjes zijn en er snel werd gereageerd op mails. Vragen werden ook duidelijk beantwoord en Mandy denkt met je mee. Wij kunnen niet wachten om haar ontwerp te realiseren.
- Familie Kleve
Het traject met Mandy verliep snel en prettig. Binnen no-time ontvingen we reactie op onze vragen en opmerkingen. Mandy heeft aan de hand van onze wensen een prachtig ontwerp gemaakt waar we echt heel erg blij mee zijn. Daarnaast was het onze wens om huis te creëren waar alles op elkaar is afgestemd en wat echt als ons huis voelt. Dat is zeker gelukt. We zouden Mandy aan iedereen aanbevelen.
- Familie Dresen
Aanrader! Professioneel, vriendelijk en we zijn super blij met het interieurontwerp. Dit hadden we zelf nooit zo kunnen bedenken. Snel antwoord op vragen.