We zijn ontzettend tevreden over de samenwerking met Maku Interieur. Vanaf het eerste contactmoment hebben ze echt geluisterd naar onze wensen en behoeften. Ze wisten deze uitstekend te vertalen naar een strak en stijlvol interieurontwerp dat helemaal bij ons past. Het resultaat is precies wat we voor ogen hadden. Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joseph en Seza
- Mustafa & Susan
"Onze droomwoning – tot in perfectie ontworpen!" Maku-Interieur heeft ons interieur én tuinontwerp tot in de kleinste details perfect gerealiseerd. Ze begreep precies wat we wilden, dacht actief mee en wist onze wensen te vertalen naar een stijlvol, warm en luxe geheel. Haar creativiteit, toewijding en liefde voor het vak zijn in alles voelbaar. Dit is geen werk voor haar, dit is passie – en dat zie je terug in het eindresultaat. Als we ooit weer gaan bouwen, schakelen we haar zéker opnieuw in! – Familie Afshar
Hoe zou je MAKU Interior beoordelen?
- Andrea
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Wij zijn ontzettend blij met de ervaring die we hebben gehad met Maku Interior. Het interieuradvies was niet alleen professioneel, maar ook zeer inspirerend. De 3D-visualisaties die ze voor onze droomvilla heeft gemaakt, gaven ons een fantastisch overzicht van de ruimtes en hielpen ons om de juiste keuzes te maken. Maku luisterde aandachtig naar onze wensen en vertaalde deze perfect naar een prachtig ontwerp. We kunnen Maku Interior van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar deskundig en creatief interieuradvies!
- Jordi
Ontzettend blij met het eindresultaat! Maku Interior heeft me verrast met een prachtig kleurenpalet en een stijl die echt bij mij past. Wat ik erg prettig vond, was de overzichtelijke manier waarop alles werd aangeleverd – geen eindeloos gepuzzel, maar duidelijke stappen om het meteen goed aan te pakken. Daarnaast dacht Maku Interior echt met me mee en kwamen ze met ideeën die nét even anders zijn dan wat je meestal ziet. Dat maakte het echt persoonlijk en uniek. Een fijne samenwerking en een aanrader voor iedereen die iets bijzonders zoekt!
- Jan en Monique
Prachtige ideeën met mooie kleuren en goed geholpen.
- Marianne
Hele fijne samenwerking en wauw wat levert ze mooi werk aan zeg! Niets is te gek en ze reageert heel snel op mailtjes. Ik beveel haar zeker aan andere mensen aan! En zou ook zo weer terug komen! Bedankt Mandy! :)