2x hier iets besteld, 1x via de instagram pagina en 1x via de webshop en beide was erg fijn! Hele mooie spullen en handgemaakte producten, alles is super goed ingepakt en snel geleverd. Ik ga hier zeker nog vaker bestellen!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Demi
- Bianca
Verzenden duurde 4-5dagen. Product goed en mooi verpakt.
Hoe zou je The Spirit Beads beoordelen?
- Geertje
Fijn bedrijf met mooie spullen en als je dat wilt, wordt er heel plezierig meegedacht over een passende keuze. Fijne mensen met passie voor de stenen en aandacht voor de klant.
- Corrie
Al en paar x wat besteld, snelle reactie en fijne mensen maar vooral mooie spullen van mooie kwaliteit 👍🍀🙏
- Marjo
Speciaal voor mij op maat gemaakte armband met hele mooie stenen én de betekenis erachter; heel blij mee!!
- Vera
The Spirit Beads heeft zoveel moois… van kaarsen tot stenen, armbanden en waxmelts, stuk voor stuk prachtig. Veel is handgemaakt met veel liefde en aandacht. En dat voel je. Het enige nadeel van deze winkel is dat je er wat hebberig van wordt… :). Maar jezelf omringen met zoveel heerlijke energie is eigenlijk gewoon een klein dagelijks feestje. Love it!