Goedee service, mooi verpakt. Alleen had de naam "Kate" en dan met name de "t" en de "e" duidelijker gemogen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carla Balvert
- Lotte
Snel verzonden en erg mooi en persoonlijk ingepakt!
Hoe zou je LittleYune.nl beoordelen?
- kim claesen
super mooie klemmetjes en houten doos🥰 leuke persoonlijke boodschap erbij
- Mini Lievie
Wederom mega blij met de bestelling!! De collecties zijn steeds zo leuk dat ik gewoon geen ruggengraat meer heb voor de meiden. Ze zijn er zooo ontzettend blij mee! Ook straks benieuwd naar de nieuwste collectie.
- Janna
Super leuke naamslingers, super leuk ingepakt. heel blij mee
- Lisa
Leuke items! En een snelle levering :)