Mooie spullen en erg leuk ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Henriet
Kan mijn ervaring nog niet delen. 6 dagen geleden besteld. Helaas nog niets binnen. Had gehoopt het al te hebben.
Hoe zou je LittleYune.nl beoordelen?
- Debby Schutte
Al meerdere keren bestellingen gedaan. Altijd super mooie spulletjes van Manuela! Als je een verzoekje hebt zal ze daar ook aan mee werken! Ik ben mega fan🩷
- Simone
Altijd weer een feestje om een pakketje te ontvangen! Snelle levering en goed verpakt.
- Cindy Bruijninckx
Geweldige service en persoonlijk contact!
- Cindy van der Laan
Leuk ingepakt met een persoonlijke touch en snel in huis, zodat ik het nog voor kerst als cadeau kan geven.