We hebben een aantal tasjes van "Ed, the cat" gekocht. Helemaal leuk!! Afbeeldingen heel geestig, kwaliteit erg goed. Meteen een glimlach op ons gezicht na het uitpakken. Op de verzendbrief ook nog een handgeschreven notitie, super gedaan! Al met al geweldig!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jim
- Renato Vuijk
Zeer snelle levering. En het was zeer snel thuis. Erg blij met de bestelling en ga er zeker nog eens bestellen. TOP internet winkel
Hoe zou je Fantastic Gifts Shop beoordelen?
- Henk Kops
Snelle levering !
- Femke
Snel geleverd en goed verpakt!
- A De Koker
Goede service en mooie kwaliteit! Ben er erg blij mee!
- Nelly Kooistra
Snelle levering met persoonlijke touch en note. Heel leuk!