Moet nog afwachten bestelling nog niet gelevert nog maar net besteld en dat ging erg soepel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Siebe
- Gauke
zojuist pellets besteld, nu afwachten wanneer de levering is.
Hoe zou je De Groene Kolenboer beoordelen?
- Watze
Zeer goede.pellets,vorig jaar veel plezier,prettige levering
- Pieter-Jan Kuijs
Ik krijg te veel spam mail van ze!
- Andre Peperkamp
We hebben in Corona tijd absurde prijsstijgingen gehad tot meer dan het dubbele dan voor die tijd. (dit was niet alleen bij jullie hoor) Blijkbaar kan dit dan nooit meer terug naar de normale prijs zakken, dit even vooraf. Voor de begrippen van nu zijn jullie korrels als laagste van iedereen op dit moment met daarbij een goede service en top aflevering. Blij mee....😉😉😉
- Fred Bakker
Snelle levering en een correcte afhandeling.