Het theeplankje was een enorm fijn cadeau om te geven! Het was al mooi ingepakt toen het aankwam, en er zat een leuk kaartje bij. Jammer genoeg was er wel 1 buisje kapot toen de jarige het doosje openmaakte.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ynke
- Sandra Vrolijkx
Ik heb Het Theeplankje leren kennen via een andere site. Toen dat 1ste pakketje aankwam was het een supermooie verrassing: hoe mooi en met liefde ingepakt ❤️. Na een mailtje gestuurd te hebben met een vraag, kreeg ik al snel antwoord. Net zo liefdevol als de pakketjes was dat antwoord. Niets is Marleen te veel, echt een toppertje!
Hoe zou je Het Theeplankje beoordelen?
- Ute Hensler
6 mooie tegeltjes besteld... en al als cadeautjes verpakt en met liefdevol bedrukte papieren zakjes en theezakjes ontvangen. Wat een service!!!🌼 Dank je wel!!
- tineke
super snelle en keurige verzending.Voor eerste keer bestelling geplaatst en erg blij hoe snel het proces gegaan is.
- Sabrina Serraarens
Wat een ontdekking! Helemaal bij toeval stuitte ik op Het Theeplankje, en vanaf het eerste contact voelde het al goed. De communicatie met Marleen verliep meteen soepel, vriendelijk en positief. Ik was op zoek naar een bijzonder cadeautje voor in de goodiebags na mijn verjaardagsfeest, en eerlijk is eerlijk: mijn verwachtingen zijn meestal best hoog. Maar Marleen heeft ze niet alleen waargemaakt, ze heeft ze echt overtroffen. Wat zij samenstelde was zó leuk: originele, smaakvolle pakketjes met zorg voor detail. De kwaliteit van de thee is top, het aanbod is verrassend groot, heel leuk
- M. Uitde
Snel geleverd, goede kwaliteit en ontzettend leuk ingepakt! Een cadeautje om te mogen ontvangen én om weg te geven aan iemand anders.