alles vlot binnen pakket 2x besteld als cadeau en is in 1 doos geleverd ook maar 1 opener er bij zelf maar even om pakken en cadeautjes van maken Het is een pakket met mooie biertjes en snel geleverd !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Opa Knoest
- Ab Smit
Hallo beste bierbink mensen. Ik had bij jullie 2 pakketten besteld. Ik heb er inderdaad 2 gekregen maar die zaten in 1 doos. Beetje lastig als je er 1 wil weggeven. M.v.g.
Hoe zou je Bierbink beoordelen?
- Dennis
Mooie bieren, snelle levering!
- Martin
Na een rommeltje door PostNL, had ik het bestelde pakket snel in huis dankzij de perfecte service van Bierbink. Wat mij beteft meer dan 5 sterren waard.
- Patricia Dassen
Super bieren, snel geleverd
- Peter
Snelle levering. Prima verpakt. Scherpe prijsstelling.