Super leuke muurstickers bij kleinzoon op zijn muur een aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne
- Hetty
Fijne levering
Hoe zou je Stickerkamer beoordelen?
- MK
Echt tevreden met de klantenservice. Wat problemen met het product gehad maar de klantenservice heeft ons meteen geholpen.
- Barbara Fugas
Top!!
- Jolanda Colijn
Mooie muurstickers. Ik heb ze al eerder gehad. Plakken goed. Blij dat er nu ook precies de statische raamstickers waren, die ik zocht. Snel antwoord op mijn per mail gestelde vraag en snelle verzending.
- Ineke
Snelle levering. Mooie boom met bloesem. Plakt makkelijk. Resultaat is geweldig. Blij mee!!