Super snel gegaan goede service en hele mooie stickers nog mooier als op de site te zien is. Echt de moeite waard
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henny Konijn
- Pat
Magnetische muursticker besteld. Helaas na 1 uur met magnetische tegels gebruiken al flink beschadigd. Gemaild en een reactie gekregen dat ik wel de verkeerde tegels zou gebruiken. (Gewoon coblo maar die kenden ze niet?!) Ze konden nieuwe opsturen maar dan moest ik gaan gebruiken met nieuwe tegels.. beetje rare reactie als je weet wat het kost!!! Uiteindelijk van de 35% die ze boden terug te betalen nog 50% kunnen maken maar tevreden ben ik absoluut niet!
Hoe zou je Stickerkamer beoordelen?
- Anja De Jonge
was niet duidelijk bij de bestelling dat ik de verkeerde had besteld, viel veel kleiner uit dan verwacht
- Yves Eland
Mooie plaatjes, snel geleverd. En de Raamsticker is makkelijk te plakken op het raam. Kleuren zijn aan beide kanten super mooi
- Diana
Snelle levering, echter stickers plakken niet goed
- BJ Finders
Goede levering, goed verpakt.