snelle levering en leuke raamstickers voor de herfst
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Britt van Wersch
- janienka Veldhuijzen
Goede service, snel contact, bereid om mee te denken! Goede producten.
Hoe zou je Stickerkamer beoordelen?
- Lieke Monshouwer
Xe plakken goed maar volgende keer iets groter
- Krista Marien
Snelle levering, perfect de kleuren & afbeeldingen die ik uitgekozen had. Duidelijk instructiekaart hoe het best stickers plakt
- Jane van Sprang
De sticker is nog mooier dan ik mij had voorgesteld en werd vrij snel bezorgd en was ook nog zeer goed verpakt. Ik ben heel erg tevred b ermee.
- Anikka Teunisse
Super! Even contact via whatsapp voor een vraag. Heel snel beantwoord en goed advies. Daarna meteen besteld. Was snel binnen! Stickers zijn mooi.