Het resultaat is nog mooier dan verwacht. we zijn er heel blij mee.Ik kreeg al een mail voor een beoordeling maar ik had mijn pakket nog niet ontvangen. Dus misschien in het vervolg eerst leveren en dan een beoordeling vragen :
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vicky
- Evi
Kwalitatieve en heel mooie sticker die gemakkelijk aan te brengen is.Er mocht een voorbeeldtekening in kleur bij zijn. Vermelding van de hoeveelheid stickervellen waarover de sticker verdeeld is. Ik had een mailtje gestuurd met deze vraag, maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen. De bevestiging van de sticker staat moeilijker uitgelegd dan het in werkelijkheid is.
Hoe zou je Stickerkamer beoordelen?
- Brenda
Ik had een mail gestuurd na het bestellen dat ik een fout had gemaakt in de naam. Op paaszondag kreeg ik een reactie dat dit nog aangepast zou worden. Dit konden wij zeer waarderen. Alles werd op dinsdag perfect verpakt geleverd. Mijn complimenten
- Shirley
veel keuze in producten maar ook in wijzigingen in kleur en maat is mogelijk. hartstikke tevredengeen
- Manouk
Alles in overleg is mogelijk. Zeer tevreden mee het eindresultaat
- Jolana
Heel erg tevreden over onze eigen samengestelde stickers + top services Binnen 3 dagen hadden we ze al binnen.Ga zo door.