De stickers hebben goede kwaliteit. Ze dachten dat het behang was, zo mooi ziet het eruit! Ik ben enorm tevreden.. en zo snel schrijf ik geen review ;)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gulsah Cam
- Christine
Snel en netjes verzonden met beschrijving hoe aan te brengen erbij.
Hoe zou je Stickerkamer beoordelen?
- Mieke Veltman
Sticker was mooi en plakte goed maten waren anders... Dus kon de sticker helaas niet gebruiken was namelijk veel kleiner dan beschreven.
- Saar
Hele snelle levering en super mooie stickers, mijn dochter is er helemaal blij mee. Het effect die het ook geeft maakt de muur en kamer zo levendig
- Brent
Heel mooie producten en ongelofelijke service. Ze hebben mij proactief gecontacteerd toen ik 2 bestellingen had gedaan om deze samen te voegen zodat er maar 1 verzendkost was ipv 2. Geweldige customerservice!
- Maria
Echt heel mooi geworden, zou het zeker aanraden.