Aanrader! Snel geleverd en bij pech is de eigenaar flexibel en sympathieke. Had de Himalaya zouten urn besteld en die kwam helaas gebroken aan—erg frustrerend gezien het sentiment maar desondanks de pech nieuwe toegestuurd gekregen—kosteloos. Helaas ook kapot, Himalaya zout was erg kwetsbaar. Vervolgens nog een derde opgehaald bij de winkel zelf en hij weigerde de kosten van de twee kapotte te delen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Georgemaine Lourens
- Louis
Snel geleverd. Met n kaartje erbij waar veel sterkte op stond! Dankjewel!!
Hoe zou je Urn Store beoordelen?
- Ivo
Mooie urne voor een zeer goede prijs, héél goed verpakt en snel verzonden.
- Dennis
Hele goede service en een handgeschreven kaartje met deelneming ❤️
- Arnieke van IJzendoorn
Snelle levering, netje verpakt een aanrader.
- Daisy Z
Een urn uitkiezen vond ik ontzettend moeilijk omdat het voor altijd is. Na lang zoeken viel mijn oog op dit prachtige natuurstenen hart, en ik voelde direct dat deze urn het moest worden. De urn is werkelijk prachtig en als de zon erop schijnt zie je een hele subtiele glitter, alsof het duizenden sterretjes zijn, toepasselijk voor mijn mooiste ster aan de hemel. Het persoonlijke kaartje die bij de urn zat vond ik ontzettend lief, wordt zeer gewaardeerd.