Ik heb begin april een verkeerde bestelling geleverd gekregen. Dat kan natuurlijk gebeuren. Tot op heden wacht ik nog steeds op mijn juiste bestelling. Inmiddels heb ik mijn bestelling 2 weken geleden geretourneerd en ook daar heb ik nog niets van gehoord. De communicatie met het bedrijf verloopt ook erg moeizaam. Heel jammer dat het zo loopt.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 2025 ingetrokken
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Prima
Hoe zou je Hippe Mensjes beoordelen?
- Anoniem
Ontzettend snelle verzending
- Anoniem
Waterschoentjes besteld die je in de normale schoenmaat mocht bestellen. Veel te groot. 2x gemaild maar geen antwoord gekregen.
- Anoniem
Alles was naar wens!
- Anoniem
Snelle levering