Heel leuk ingepakt en ze vroeg nog speciaal om de naam van mijn nichtje die 1 word.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Merel Van Chastelet
- Coralie Douillet
Snelle levering, kwaliteit van de producten is top en leuke attenties
Hoe zou je Studio Frommie beoordelen?
- Lynn La Croix
Zeer goede service! Had iets gevraagd
- Sophie
Ik ben heel blij met mijn knipjes. Papa en mama moeten elke dag mijn haar versieren met een ander knipje.
- Dorien
Supermooie haarspeldjes en leuk verpakt!
- Daisy Bokdam
Fantastische knipjes! Goede kwaliteit en netjes en snel bezorgd!