Snelle verzending, snelle reactie op vraag rondom verzending. Prachtige speldjes en haarbandjes!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marije
- Carolien Koppelman
Mon bestelling was na 10 dagen nog niet binnen gekomen, echter kan dit door de nog niet geleverde post via brievenbus!!! De winkel heeft mij op hun kosten de bestelling opnieuw toegestuurd! Super service. Hartelijk dank voor deze oplossing!!
Hoe zou je Studio Frommie beoordelen?
- Sarah HMadoun
Hele mooie webshop met prijs-kwaliteit super items. Ik vond het moeilijk om te kiezen, omdat ze zoveel leuke spulletjes verkoopt. Verkoopster Paulien is ook héél correct en reageert meteen. Na een fout bij Bpost zorgde zij voor een oplossing. Ik kan de webshop dan ook aan iedereen aanraden! Heel blij met m'n haarstrikjes, zonnebrillen en diademen voor onze tweeling.
- Chantal
Na het plaatsen van mijn bestelling binnen 24 u de bevestiging gekregen dat het pakketje per post onderweg was. Na 1.5 week gewacht te hebben op het pakketje contact opgenomen met de eigenaresse. Haar de situatie voorgelegd, en ze kwam gelijk met een goede oplossing. Ik kon het geld terug krijgen of de bestelling opnieuw opgestuurd krijgen. Ik heb gekozen voor de laatste optie. Binnen één uur heeft ze de bestelling opnieuw opgestuurd. Super service!! De fout lag niet bij haar, maar bij postnl.
- Hulleman
In eerste instantie met verzending post nl zonder track en trace niks ontvangen. Na een negatieve review en een reactie daarop van Paulien, opnieuw in contact gekomen en is de zonnebril nu verzonden met track en trace en in goede orde ontvangen (zonder extra te hoeven betalen). Zonnebril is nog wat groot voor een meisje van bijna 2, maar voor in de toekomst een leuke bril!
- Marleen
In eerste instantie had ik het pakketje niet ontvangen. Paulien heeft hier snel op gereageerd en een nieuw pakket geleverd. Ze heeft dit heel goed opgepakt. We zijn heel blij met de producten. Dankjewel voor je goede zorgen Paulien. Je bent duidelijk iemand met veel hart voor je bedrijf.