Crea Gea is een mooie webshop en overzichtelijk. De service is echt top en de bewaarbox ideaal. Alles is super leuk en mooi ingepakt (alles nog bewaard) en de spulletjes zijn allemaal even mooi en van kwaliteit, ik hou er van. Een feestje als je het uit gaat pakken en de leuke extraatjes. Respect 🙏🏻 en heel veel succes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid Ebbe
- Alexa
CreaGea is een super fijne webshop voor de stationery liefhebber. Je vindt in deze Nederlandse webshop prachtige merken die onderling mooi op elkaar aansluiten en je kunt spulletjes voor je journal vinden in verschillende categorieën. Denk aan washi en pet tape, houten stempels, leuke stickertjes en zelfs schattige glazen potjes met zegelwas. Wat ik fijn vind is dat Gea bij de pet tape niet alleen hele rollen heeft, maar ook samples van een meter. Hierdoor kun je eerst een tape proberen of het past bij jouw journal stijl en of je het veel gebruikt en dan eventueel besluiten om een hele rol te kopen. Zelf vind ik het fijn om heel veel verschillende soorten bloemen te hebben en dan heb je aan een meter al genoeg om mooie pagina's te maken. Ook de leuke meisjes tapes en stickers word ik erg blij van. De spulletjes worden altijd met veel liefde ingepakt in een mooi door Gea versierd zakje. Ik vind het ware kunstwerkjes en verwerk deze zakjes dan altijd zelf weer in mijn journal als aandenken. Mocht je dichtbij wonen, kun je je bestelling ook afhalen bij Gea en word je warm door Gea ontvangen 💕 Kortom, een super fijne webshop voor al je stationery benodigdheden.
Hoe zou je Crea Gea beoordelen?
- Elles
Superleuke webwinkel! Alle bestellingen worden met een persoonlijk tintje ingepakt en snel verzonden. De bewaarbox is reuze handig om verzendkosten uit te sparen!
- Mady
Zooooo moooooi … en snel! Het was mijn allereerste bestelling. Maar daar gaat het zeker niet bij blijven. Ik was zo ontroerd door de mooie verpakking. Dat gaat met veel zorg en liefde gepaard. En ik was super blij met het extra cadeautje dat ik in mijn pakketje vond. Nogmaals hartelijk dank.
- Gea
Alles wat je besteld ziet er precies zo uit als in de webshop. En wat echt fantastisch is, is hoe je bestelling altijd verpakt wordt. Echt een kadootje voor jezelf. Een echte aanrader voor hele leuke spulletjes voor je journal.
- Sandra
Dit is de meest klantvriendelijke webshop die ik ken. Je kunt er terecht voor vragen, wordt zeer vriendelijk te woord gestaan en als je dan ie ts besteld dan krijg je je pakketje als een waar kado. Ik zeg, bestel hier!