Super mooie items in deze shop!! Heb er al meerdere keren besteld, altijd word er op tijd geleverd, de producten zijn zoals afgebeeld, zelfs nog mooier en er word altijd een extrastje bij gedaan! Maar wat ik echt super mooi vind om te shoppen bij CreaGea is dat ze het zo super leuk inpakt voor je, een echt feestje om uit te pakken!!🎉❤️ ook voor deze bestelling weer een dikke dankjewel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Made_with_love_by_jorgi
- Priscilla
Een bestelling binnen krijgen van Gea is altijd een hele beleving. Prachtig ingepakt en altijd geweldig verzorgd! Snelle levering en altijd een super lief extraatje. Elke bestelling is een waanzinnig cadeautje voor jezelf!
Hoe zou je Crea Gea beoordelen?