Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Pretty Polish heeft 1897 5 ster reviews 1897
Pretty Polish heeft 497 4 ster reviews 497
Pretty Polish heeft 62 3 ster reviews 62
Pretty Polish heeft 10 2 ster reviews 10
Pretty Polish heeft 24 1 ster reviews 24

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Amely Borghuis

    Snel En leuk ingepakt!

  2. Marcia

    Geen pakketje onvangen en geen reactie meer van winkel Pakketje besteld op 3/10 en volgens een mail van post nl op 4/10 geleverd bij de buren. Buren hebben dit pakketje nooit ontvangen en ik stuur hiervoor naar Pretty polish. Zij laten weten dat er volgens post nl wel voor is getekend en laten mij een formulier invullen waarin ik bevestig dat ik mijn pakket nooit ontvangen heb. Na een aantal weken nog steeds geen reactie en Pretty polish blijft wachten op de reactie van post nl. Inmiddels probeer ik zelf contact op te nemen met post nl maar zij mogen aan mij niets communiceren, maar doen dit enkel naar de verzender. Pretty polish reageert inmiddels niet meer op mijn berichten en nu ruim 2 maanden verder nog steeds geen reactie, geen pakket en mijn geld is dus kwijt. Pretty polish was wel heel snel met de zending en dat is wel super, maar de klantenservice bij problemen is absoluut niet fijn.

  3. Hoe zou je Pretty Polish beoordelen?

  4. Deborah Slort

    Altijd tip top in orde! Ik heb al enkele keren besteld bij dit bedrijf en ben er zeer over te spreken. Alles wordt netjes verpakt en komt zo zonder schade aan. De nieuwe website is fijn in gebruik en overzichtelijk. Het is leuk om te zien hoe er aan elke bestelling een persoonlijk tintje zit. Het is fijn als een webshop hun klanten waardeert. In toekomst zal ik zeker blijven bestellen bij Pretty Polish!

  5. Sonja

    0,0416666666666667 Ich bin super zufrieden. Die Bestellung habe ich Freitag-Abend aufgegeben. Freitag Abend wurde es direkt versendet und am Dienstag hatte ich die Bestellung bereits. Vielen vielen Dank auch für die süßen Zugaben, wie die kleinen Kekse und den Textmaker. Ich werde auf jeden Fall nochmal hier bestellen.

  6. Viola

    TOP! De klantenservice is heel vriendelijk en behulpzaam en de bestelling is altijd heel lief verpakt en er zit ook nog een klein kadotje in. Ben super tevreden met jullie!

  7. N. L.

    Candle slick is prachtig Voldoet helemaal aan de verwachting Lakt super Dekt goed Droogt mooi Levering was prima Alleen de persoonlijke boodschap ontbrak