Alles
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anoniem
- Wilma
bestelling was binnen een week geleverd, goed verpakt prima Verbeterpunten: communicatie met post.nl is niet optimaal
Hoe zou je Pretty Polish beoordelen?
- Celine
Top!!!
- Esje
In geval van klachten worden deze meteen opgepakt en er wordt direct actie op ondernomen. Dit tot tevredenheid van de klant. De levering is snel. Verbeterpunten: Per stuk verpakken/sealen van flesjes nagellak ter voorkoming van lekken.
- anoniem
Snelle afhandeling en bezorging
- anoniem
Veel leuke producten in de webshop en fijn dat er de mogelijkheid is om ervoor te kiezen producten NIET zo snel als mogelijk te ontvangen. (In verband met overbelasting (nacht)medewerkers postbedrijven) Verbeterpunten: De verpakking, bon en veel van de producten die ik besteld had stonken heel erg naar (sigaretten) rook. Dit vond ik erg vies en dit was geen leuke ervaring toen ik mijn pakketje ontving. Ik had me er erg op verheugd en wilde graag aan de slag met mijn bestelde spulletjes. Maar ik heb ze eerst moeten laten luchten en schoon gepoetst (voor zover dat mogelijk was). Bij eerdere bestellingen (voor afgelopen zomer) heb ik hier geen last van gehad.