Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Pretty Polish heeft 1895 5 ster reviews 1895
Pretty Polish heeft 497 4 ster reviews 497
Pretty Polish heeft 62 3 ster reviews 62
Pretty Polish heeft 10 2 ster reviews 10
Pretty Polish heeft 24 1 ster reviews 24

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marie Louise

    Leuke shop met persoonlijk tintje Sinds een paar weken begonnen met gellak, in de winkel bijna niet te vinden dus online gaan zoeken! Kwam bij prettypolish terecht die verschillende merken uit verschillende prijsklassen hebben, dus heb een bestelling samengesteld met verschillende kleuren en tools om aan de slag te kunnen! Bestelling kwam na 3 dagen binnen via DPD, pakketje was goed verpakt en er zaten rolletjes snoep bij en een persoonlijk handgeschreven kaartje, erg leuk! Kan ik wel waarderen. Inmiddels alle pakjes een beetje getest en ziet er goed uit. Een gouden gellak van pretty polish huismerk heb ik nog niet uitgebreid kunnen testen, maar de kleur en consistentie lijken tot nu toe goed!

  2. Nathali

    Snel in huis Super blij

  3. Hoe zou je Pretty Polish beoordelen?

  4. L

    Super gellak, uitstekende service! Ik ben al tijden op zoek naar een goeie gellak, die echt goed blijft zitten en makkelijk af te halen is. Toen kwam ik via via op dit merk, Victoria Vynn. Eerste reactie is super, heel stevig en blijft goed zitten, één laagje base en één laagje topcoat. En het is niet duur vergeleken met andere merken. Communicatie en verzending vanuit Pretty Polish ook erg goed, een link met track-and-trace informatie. Ik ben normaal geen fan van DPD, maar het pakketje was stevig ingepakt en er zat zelfs een leuk handgeschreven kaartje bij!

  5. Carla

    Fijne webshop en winkel !! Ik koop graag in de winkel van Pretty Polish. De producten zijn echt top ! Zeker de lakken van Vera Vyn en hun eigen merk. Mooie kleuren en lakken heerlijk. Ze hebben echt alles wat je nodig hebt en je word er fijn geholpen met je vragen. Zeker een aanrader !!

  6. Monique

    Persoonlijk, denkt met je mee, snelle levering Eerste bestelling en een positieve ervaring. Er werd snel gereageerd op mijn bestelling. Er bleek iets niet voorradig en er werd mij meteen een perfect alternatief geboden. Bestelling snel in huis. En in de doos een paar persoonlijke woorden. Dat maakt het verschil.

  7. Sophie

    Snel geleverd en heel fijne producten! Mijn bestelling was snel geleverd, leuk met een kleine attentie. De kwaliteit van de producten is uitstekend!