Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
GameshopX.nl heeft 101 5 ster reviews 101
GameshopX.nl heeft 19 4 ster reviews 19
GameshopX.nl heeft 18 3 ster reviews 18
GameshopX.nl heeft 3 2 ster reviews 3
GameshopX.nl heeft 37 1 ster reviews 37

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Joke

    Mijn bestelling was snel bezorgd en alles in uitmuntende staat! Mijn kleinzoon is er heel blij mee. Ik onthoud deze winkel zeker! Vriendelijke groet, Joke

    Reageer
  2. andre

    Wacht al twee weken op mijn bestelling,het is nog niet eens bij de post aangemeld.en ik krijg alleen maar een zwak smoesje te horen waarom het niet word verzonden. Ik hoop maar dat ik mijn bestelling ooit nog krijg. Zou hier nooit weer wat bestellen. Update: na mijn eerste review kreeg ik ineens wel reactie en binnen maar liefst een week eindelijk een gerefurbished controller binnen.helaas was mijn blijdschap van korte duur want het was niet gerefurbished maar een compleet wrak.mega krassen overal en er misten gewoon happen uit de behuizing. En ook nu weer geen reactie op mijn mails hoe dit op te lossen. Maar wel een vraag om mijn review aan te passen want het was slecht voor hun startende bedrijf. Ik hoop serieus dat ze snel ophouden met dit bedrijf voor dat ze nog meer mensen kunnen oplichten.

  3. Hoe zou je GameshopX.nl beoordelen?

  4. AV

    Gebruikte Nintendo Wii besteld. Na een aantal dagen gevraagd wat de status was. "Het pakket was wel verzonden maar er wat iets mis gegaan op het depot." Dat komt helaas vaker voor als ik andere reviews lees. Dit is ook best apart, vond ik, want het pakket was volgens PostNL nog niet aangereikt door de verzender. Toen ik afgelopen dinsdag op het punt stond de order te annuleren kreeg de status prompt een update en een dag later kreeg ik de Wii bezorgd. De Wii werkt prima! gelukkig alles goed gekomen. De communicatie mag toch echt een stuk beter. Ik moest zelf navraag doen. Als je als verkopende partij je klant beter informeert dan wordt de hele koopervaring toch echt postiever ervaren.

    Reageer
  5. John Mahboeb

    Ik heb tot nu niets ontvangen. Dus ook geen betaling overboeken.

    Reageer
  6. Thijs

    Het bestellen ging makkelijk. Leukr producten tegen een schappelijke prijs. Wel leuk als die producten daadwerkelijk worden geleverd en als er in iedergeval de moeite wordt genomen om te reageren op de gestelde vragen. Ik denk niet dat in hier nog een keer iets bestel. Tenzij ze dit probleem snel oplossen. Uiteindelijk is er contact met me opgenomen en is het probleem verholpen.

    Reageer
  7. Rob Stomphorst

    Is mijn pakket toch gekomen, dus dat is OK. Eerst kreeg ik niets op de door de shop aangekondigde dag. Navraag gedaan, maar niets op gehoord. Na een weekje kreeg ik een nieuwe aankondiging via PostNL, en inderdaad, gisteren lag het in de brievenbus. Waarvoor dank. Tip: voortaan reageren op vragen, dat scheelt een hoop negatief gedoe.

    Reageer