Buiten wat onduidelijkheid rond wanneer de bestelling verzonden werd, was het zeker in orde; 2x dadelijk antwoord ontvangen bij vragen via de chat. Het geleverde toestel was ok, we kunnen verder! Voortgaande op andere beoordelingen ga je toch wat moeten werken aan de communicatie rond de verzendingen. Bespaart je heel wat klachten denk ik ;-).
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robbie Vanhove
- Kyan Veldkamp
Al meer dan een week aan het wachten. Bericht na ze toe gestuurd blijkbaar was het niet goed verzonden als er überhaupt wat verzonden is.
Hoe zou je GameshopX.nl beoordelen?
- Hidde Bosma
Ik kreeg geen reactie en mijn pakketje is niet bij postnl gebracht en dus ook nooit aangekomen
- Harold Dijkgraaf
Ik heb na een week nog niks ontvangen
- DL
Snel geleverd. Alles netjes en werkend. Zeer tevreden
- Mirjam
Goede spellen en goede service maar er zaten geen gebruikershandleidingen bij. Jammer dat deze er niet bij zaten (en dat dit ook niet vermeld werd bij het product).