Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
The Little Walk of Horrors heeft 49 5 ster reviews 49
The Little Walk of Horrors heeft 3 4 ster reviews 3
The Little Walk of Horrors heeft 0 3 ster reviews 0
The Little Walk of Horrors heeft 0 2 ster reviews 0
The Little Walk of Horrors heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Maaike

    Hoewel ik redelijk bekend ben in Leiden, was het erg leuk de stad vanuit een andere invalshoek te benaderen. Er komt een super verzorgd pakketje in je brievenbus en je kunt aan de slag! De route is zeer duidelijk en het boekje ook heel informatief zonder langdradig te zijn. Echt een aanrader!

    Reageer
  2. Karina

    Wat was het alleen al leuk om het pakket uit te pakken! Vandaag de horror wandeling in Haarlem gedaan en op plekken geweest waar ik nog nooit was geweest. Mooi duidelijk boekje met allerlei verhalen en een heldere routebeschrijving. We hebben een heerlijke middag gehad en ga zeker in andere stad ook eens horrorwandelen.

    Reageer
  3. Hoe zou je The Little Walk of Horrors beoordelen?

  4. Katarzyna Szewczyk

    Prima🖤🎃

    Reageer
  5. Duistere kant van Nijmegen

    Wij hebben afgelopen weekend de route van Nijmegen gelopen. Het pakketje wat we van "the little walk of horrors" hebben ontvangen kwam met duidelijke route beschrijving en een zeer mooi ringband boekje vol interessante verhalen en mooie foto's. Het is erg leuk om de stad op deze manier te (her)ontdekken. We konden heerlijk op ons eigen tempo en in ongedwongen sfeer genieten van deze route door Nijmegen. Absolute aanrader! We gaan zeker meer routes doen!

    Reageer
  6. FemkeW

    Wat een geweldig product. Heel origineel. Snel verzonden en ontvangen. Het openen van de doos was al een (griezel) feestje. Leuk wat er in zat. Ik heb het als cadeau voor iemand gekocht. Ik hoop stiekem dat ik word meegevraagd.

    Reageer
  7. Carolien Bakker

    Mooie pakket met extra's voor het iets langere wachten. Toch was het heel snel binnen. Hele lieve mensen.

    Reageer