Echt heel leuk gedaan! Het zijn leuke prijzen, groot assortiment en alles is goed ingepakt. Ik kreeg zelfs een leuk cadeautje (het was een hangertje. Die zal ik zeker dragen☺️). Ik ga zowiezo meerdere keren hier bestellen. 😌
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Noronha
- Ann Demesmaeker
Geweldige service. Vlotte en correcte levering en ook altijd een verrrassingscadeautje erbij. Wat ik apprecieer. Ga er zeker nog bij bestellen. Top gewoon.
Hoe zou je Stenen Heksje beoordelen?
- H.S.M. van der klugt
Goede service. Ik was iets vergeten in vullen bij de bestelling en werd gebeld om de gegevens kloppend te hebben op een vriendelijke manier. Pakket mooi verpakt ontvangen.
- W.H. van Holland
Snelle levering, goed verpakt, gezellig ingepakt, bestelling naar verwachting.
- Lily Heinrichs
Perfect, snel en heel netjes en zorgvuldig ingepakt, zelfs ingesloten met thee en een koekje👍
- Sabine
Vlugge, correcte service. Met extra bedankje. Een aanrader